FANDOM

OrdkløverenLogo
OrdkløverenBillede
 
RedaktørJournalistJournalistJournalistJournalistJournalistJournalistJournalist
80px80px80px80px80px80px80px80px
ValenciaMyJoellaNahlaMaiRosalilElliotTeagan

Om redaktionenEdit

Denne klub tilhører Ordkløverens ræveskønne journalister. Det er her vi diskutere artikler, hyggesnakker og andre relevante ting til jobbet. Er du derfor ikke en del af ordkløverens journalistteam bedes du lade være med at ansøge.På Ordkløveren redaktion går dagene med at skrive finurlige artikler omkring alt mellem himmel og jord. Kun fantasien sætter grænser, når artiklerne skal skrives og sendes ud i vores skæppeskønne avis. Udover det, er vores redaktion fyldt af tærter, tehætter og lyserøde tylskørter som vi alle sammen stolt går rundt med på hovedet. 

Modsat Profettidende levere vi de skøre og anderledes artikler. Vores artikler er fyldt med snorkbøffler, regnbuer og diverse andre ting som gør Ordkløveren til en helt speciel avis at læse, og en endnu mere speciel avis at arbejde for.

Hvis du vil være en del af dette fantastiske team og sørge for, at avisen altid er opdateret med de mest farverige og henrivende nyheder, så er det nu du skal sende din ansøgning:

Kravene er følgende:
-      Du skal være god til at stave
-      Du skal have styr på tegnsætning
-      Du skal kunne levere mindst 1 artikel om ugen
-      Du skal have tid til at være aktiv inde i klubben
-      Du skal håndtere dit job seriøst
-      Du skal være fyldt 12 år IRL

Hvis jobbet lyder som noget for dig, så er det bare med at sende en ansøgning til mailen; potterskolen.journalist@gmail.com. I emnefeltet skriver du; ”Ansøgning som journalist”.
I mailen skal du skrive følgende:
-      Potternavn
-      Din IRL alder
-      Lidt om dig selv IRL
-     Hvilken avis, du ønsker at arbejde for
-      En lille artikel på max 1000 ord
-      Hvis du har ekstra brugere, skal du også oplyse om disse
OBS: Det har ingen betydning på mit valg af ansættelser, hvorvidt du har jobs på dine andre brugere. Derfor skal du ikke være bange for at oplyse mig om dem.

Skæppeskønne skriblerier
Valencia Tilbury
- Chefredaktør på Ordkløveren